Fundacja Pomagamy Potrzebującym uruchamia projekt wsparcia lokalnych przedsiębiorstw pod nazwą Business Networking. Event networkingowy będzie organizowany cyklicznie raz w miesiącu w Warszawie z udziałem espertów o tematyce gospodarczej, cyberbezpieczeństwa, ale również w jaki sposób wzmonić swoją pozycję na rynku lokalnym czy też ogólnokrajowym. Fundacja, jako organizator Business Networking część zysku przeznacza dla potrzebujących oraz cele charytatywne. Celem Fundacji, jako organizatora jest wsparcie lokalnej gospodarki sektora MŚP oraz wypełnianie misji realizując zapisy statutu. Business Networking, to korzyść zarówno dla przedsiębiorstw jak i osób potrzebujących pomocy, by godnie żyć. Business Networking, to również networking oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy (Public Relations & Media Relations). Podczas eventów będziemy wyłaniać Liderów biznesu, ale w chwili obecnej trwa opracowywanie strategii, więc na tym etapie nie mogę zdradzić szczegółów :) Aby zachęcić przedsiębiorców do uczestnictwa na naszych spotkaniach dodam, że do zdobycia jest złoto o wartości - będzie informacja na stronie businessnetworking.pl Niedługo podpisuję umowę z jednym z hoteli oraz przewoźnikiem osób, by ułatwić uczestnikom dojazd "z" i "do" miejsca naszych spotkań a także umożliwić odpoczynek po wieczornej konferencji. Na zakończenie i zachętę pragnę zachęcić jak najwięcej osób do rezerwacji miejsca, ponieważ w październiku podczas eventu będziemy celebrować pierwsze urodziny Fundacji - będzie słodko i wesoło ;)